34% van de retail
ondernemers maakt
gebruik van Payroll

34% van de retail
ondernemers maakt
gebruik van Payroll


Maak nu een afspraak
Image

Het gemak van payroll in de retail

De retailbranche is heel bijzonder. Als ondernemer in de retail weet u als geen ander wat uw branche anders maakt dan andere branches. Zo heeft u waarschijnlijk veel medewerkers die slechts enkele uren per week werken. Uw winkel is immers vaker geopend dan de gemiddelde kantoortijden en er moeten dan wel medewerkers zijn om klanten te helpen. Payroll kan u daarbij helpen. Door te kiezen voor payrolling via Innovadoo bespaart u zichzelf veel administratieve rompslomp en komt u meer toe aan uw eigenlijke passie: ondernemen.

De voordelen:

- vast all-in tarief
- 5,5 jaar flexibiliteit
- bij verzuim geen doorbetaling
- betaal alleen voor gewerkte uren
- géén arbeidsrechtelijke risico’s
Vraag uw offerte aan

Flexibeler met payrolling

Payrolling is voor u als retailondernemer makkelijker dan zelf alle personeelsadministratie afhandelen. Bovendien kunt u flexibeler inspelen op de veranderende vraag naar medewerkers tijdens piek- en dalmomenten. Maar het grootste voordeel is wel dat u er weinig werk mee heeft. U krijgt van ons één factuur en u bent klaar.

All-in: vooraf alle kosten inzichtelijk

De reden dat Innovadoo Personeelsdiensten één van de snelst groeiende payrollingaanbieders is, komt doordat wij werken met het all-in principe. U weet als werkgever vooraf precies wat de loonkosten van uw medewerkers zijn. Er zijn geen verrassingen achteraf. Dat maakt Innovadoo tot een betrouwbare en transparante zakenpartner.


Image

”Graag maak ik
een vrijblijvende
offerte voor je”


Bel 053 - 203 2082 of stuur een
E-mail: info@innovadoo.nl


Maak nu een afspraak
Image

Het gemak van payroll
in de retail branche


De retail branche is heel bijzonder. Als ondernemer in de retail weet u als geen ander wat uw branche anders maakt dan andere branches. Zo heeft u waarschijnlijk veel medewerkers die slechts enkele uren per week werken. Uw winkel is immers vaker geopend dan de gemiddelde kantoortijden en er moeten dan wel medewerkers zijn om klanten te helpen. Payroll kan u daarbij helpen. Door te kiezen voor payrolling via Innovadoo bespaart u zichzelf veel administratieve rompslomp en komt u meer toe aan uw eigenlijke passie: ondernemen.

De voordelen

- vast all-in tarief
- 5,5 jaar flexibiliteit
- bij verzuim geen doorbetaling
- betaal alleen voor gewerkte uren
- géén arbeidsrechtelijke risico’s

Flexibeler met payrolling


Payrolling is voor u als retailondernemer makkelijker dan zelf alle personeelsadministratie afhandelen. Bovendien kunt u flexibeler inspelen op de veranderende vraag naar medewerkers tijdens piek- en dalmomenten. Maar het grootste voordeel is wel dat u er weinig werk mee heeft. U krijgt van ons één factuur en u bent klaar.

All-in: vooraf alle kosten inzichtelijk


De reden dat Innovadoo Personeelsdiensten één van de snelst groeiende payrollingaanbieders is, komt doordat wij werken met het all-in principe. U weet als werkgever vooraf precies wat de loonkosten van uw medewerkers zijn. Er zijn geen verrassingen achteraf. Dat maakt Innovadoo tot een betrouwbare en transparante zakenpartner.